Prvá hodina ZDARMA

Objavte svet pokoja, pohody a voľnosti. Svet, kde si doplníte energiu na začiatku dňa alebo na jeho konci. Objavte svet JOGY.

 Príďte si zacvičiť!

V našom jogovom štúdiu sa budete cítiť ako vo svojej obývačke. Zrelaxujte sa po namáhavom dni, podporte svoje zdravie a načerpajte energiu pod vedením profesionálnych inštruktorov jogy.

Snmka1PNG  

Pomôžu Vám vypnúť a odpútať sa od každodenného stresu, usmernia Váš dych, spoznáte svoje telo tak, ako ho ešte nepoznáte. Cvičenie sa pre Vás stane nezabudnuteľným zážitkom a radosťou, doplní vám stratenú energiu, zlepší zdravie a život.

Urobte niečo pre seba a odíďte s úsmevom na tvári!

Navštívte nás aj s Vaším partnerom/-kou alebo priateľom/-kou a presvedčte sa o tom.

Na výber sú rôzne hodiny určené ako pre mužov tak aj pre ženy,  začiatočníkov i pokročilých, zdravých, ale aj chorých...

VYBERTE SI TÚ SVOJU:


ASHTANGA YOGA 

MYSORE ŠTÝL


Hodina určená pre ľudí, ktorí chcú jogu brať naozaj vážne, zaradiť ju do svojho života pravidelne a očakávajú od jogy naozajstné výsledky. Je to skutočná cesta do svojho vnútra. Žiaci sa na hodine krok po kroku za pomoci osobného prístupu učiteľa učia sekvenciu naspamäť, technicky správne a terapeuticky. Výsledkom je porozumenie jogy, svojho tela a svojho Ja. Je to tradičný, najjednoduchší a nejefektívnejší spôsob praxe Ashtanga jogy



SKVELÉ PRE ZAČIATOČNÍKOV - AK SA CHCÚ VENOVAŤ JOGE  DLHODOBO, SYSTEMATICKY A MAŤ SKUTOČNÉ VÝSLEDKY.

ASHTANGA YOGA 

VEDENÁ HODINA


Trvá do 90 minút aj s relaxom. Hodina je vhodná iba pre ľudí, ktorí chodia na Mysore štýl hodiny, na ktorých sa sekvenciu krok po kroku naučia pod dohľadom učiteľa naspamäť a technicky správne. Vedená hodina celej prvej série je najťažšia možná forma, ako Ashtanga jogu praktizovať.













NIE JE VHODNÁ PRE ZAČIATOČNÍKOV

HATHA YOGA

VEDENÁ HODINA


Hodina s tradičnými prvkami Hatha Jogy spojenými s dýchaním na zosúladenie tela a mysle a udržiavanie rovnováhy na fyzickej ako aj psychickej úrovni.

















VHODNÁ PRE ZAČIATOČNÍKOV


YOGA ZDRAVÝ CHRBÁT

VEDENÁ HODINA


Naša chrbtica je symbolom stability a flexibility zároveň. Ak sa dlhší čas nehýbeme, túto vlastnosť začne strácať. Každodennými stereotypmi a jednostranným zaťažovaním si často vytvárame svalové dysbalancie. Na hodinách  sa budeme postupne venovať uvoľňovaniu stuhnutých svalov, naťahovaniu skrátených a zároveň posilňovaniu oslabených tak, aby sme opäť získali silu, pružnosť a flexibilitu.





VHODNÁ PRE ZAČIATOČNÍKOV

MEDICAL YOGA

VEDENÁ HODINA

Naše telo je zázračné tak ako aj naša myseľ.
Na hodine pracujeme ako s naším telom tak aj s našou mysľou a emóciami.
Počas hodiny sa zameriavame na dych a zapájame prvky uvoľnenia (úsmev, smiech), ktoré nás krásne zharmonizujú. Dychom telo a orgány vyčistíme od škodlivých látok, rozprúdime lymfu a následne telo vyživíme a zregenerujeme.







VHODNÁ PRE ZAČIATOČNÍKOV

CREATIV YOGA

VEDENÁ HODINA

Dynamickejšia verzia klasickej yogy, ktorej hlavným cieľom je posilniť celé telo i myseľ, prekrviť tkanivá a vnútorné orgány, zlepšiť koncentráciu, redukovať stres, napätie a v neposlednom rade aj vyformovať postavu. 

Kombináciou rôznych pozícií idúcich systematicky za sebou, dychu, miernych výdrží v pozíciach a ich predýchaniu a konečnou relaxáciou sa zlepšuje kondícia, sila, zachováva prirodzená pružnosť kĺbov a chrbtice.  Zlepší sa držanie tela, metabolizmus i cirkulácia krvi.


VHODNÁ PRE ZAČIATOČNÍKOV AJ POKROČILÝCH


BIBALATES - PILATES

VEDENÁ HODINA


Pilates v sebe spája posilňovacie i rehabilitačné prvky. Väčšinu času sa cvičí na podložke s vlastným telom alebo s využitím špeciálnych pomôcok. Pre pilates je charakteristické zapojenie určitých svalových skupín, takzvané centrum sily a plynulé sústredené pohyby. Telo sa postupne stáva silnejším a pružnejším. 

Táto metóda okrem kondície buduje hlavne správne držanie tela a udržiava psychickú pohodu. 




 VHODNÁ PRE 

MIERNE POKROČILÝCH A POKROČILÝCH

YIN YOGA

VEDENÁ HODINA


Pozície Yin jogy spôsobujú jemnú trakciu spojivových tkanív.

Svalová sila nám nedá pocit ľahkosti a priestoru tela, to nám umožní až zvýšená flexibilita kĺbov. Práve Yin  joga nám predlžuje spojivové tkanivá a vhodným spôsobom stimuluje kĺby.

Pozícia sa drží dlhší čas, od 3 do 5 minút. Každá pozícia sa drží v stave relaxácie - úplného uvoľnenia. Veľmi dôležité je vnútorné stíšenie a nehybnosť.




  VHODNÁ PRE ZAČIATOČNÍKOV AJ POKROČILÝCH

ŠIVANANDA YOGA

VEDENÁ HODINA


Klasická hodina sa skladá z dychových cvičení (pranayama), pozdravu slnku a 12 základných ásan s variáciami. Veľký dôraz je kladený na relaxáciu, keď popri úvodnej a záverečnej relaxácii je krátka relaxácia medzi jednotlivými ásanami. Ásany sú uspôsobené tak, aby harmonizovali telo, myseľ a jednotlivé čakry.





 VHODNÁ PRE ZAČIATOČNÍKOV AJ POKROČILÝCH